Page 5 - Avita Yönetici Kullanım Rehberi
P. 5
YÖNETİCİ KULLANIM REHBERİ İÇİNDEKİLER 6 İyi bir yönetici olmak için... 7 ÇDP’yi bir yönetim aracı olarak neden ve ne zaman kullanmalısınız? 8 Çalışanlarınızda karşılaşabileceğiniz sorunlar 8 • Ne gibi sorunlar olabilir? 10 • Sorunları olduğunu nasıl anlayabilirsiniz? «4Þ5 11 Yönetici olarak ÇDP’yi nasıl kullanabilirsiniz? 11 • Kendiniz arayabilirsiniz 12 • Çalışanınızı yönlendirebilirsiniz 13 • ‘Avita ile Çay Saati’ talebinde bulunabilirsiniz 14 • Avita Yönetici Basamakları - Oryantasyon ve Tanıtım Sunumu talep edebilirsiniz 15 • Kriz / Kritik durum yönetimi desteği alabilirsiniz 16 Çalışanlarınız ÇDP’den nasıl daha fazla faydalanabilir?
   1   2   3   4   5   6